Over

1. Fmcg
 - Menken van Grieken – handels- en consumentfolders en -brochures, bijdragen jaarboeken, in- en externe communicatie;
- Van Nelle – copy actiemateriaal (folder en -krant) rondom EK voetbal;
- Sandeman – concept en copy introductieactie voor topsegment handel van Solero;
- Verbunt – concept en copy DM-actie.

2. Overheid, semi-overheid, not for profit
- Ministerie van V & W - interne communicatie (brochure Lijn in communicatie);
- Postbus 51 – printondersteuning actie tbv veiligheid en elektriciteit (advertentie, folder);
- Rathenau-instituut – PR, copy (onder meer Bericht Aan het Parlement, BAP), redactionele bijdrage De Prijs van een reis;
- AVO-Nederland – concept en uitvoering landelijke publieksactie AVO – 50 jaar sterk voor welzijn en werk (met WRIK communicatie);
- GGZ/sectorfondsen Zorg en Welzijn – concept en copy informatiemagazines en brochures rondom psychische belasting als onderdeel van het arboconvenant ziekenhuizen; communicatie-jaarplan arboconvenant GGZ.
Top- Nederlands Bureau voor Toerisme - concept voor  print-campagne in Italië rond Amsterdam en de Jan Steententoonstelling in het Rijksmuseum in Amsterdam. Opdracht uitgevoerd samen met zusterbedrijf Headline in Milaan/Sondrio -Italië.

 

 

 

 3. Industrie – interne, b-to-b en b-to-c  communicatie
-
Alcoa – concept, tekst, redactie personeelsmagazine Scala;
- Haven van Rotterdam – hoofdredacteur a.i. van intern (Van Poort tot Europoort) en extern magazine (Rotterdam Europoort Delta);
- Internatio-Müller – copy corporate profielbrochure, advies corporate communicatie, PR en interne communicatie;
- Philips – communicatieadvies voor Lichtdivisie, concept en copy Philips Lichtsignalen;
- TPG - concept, copy gebruikershandleiding POS-computersysteem filialen;
- NS - advies interne communicatie; concept restyling (vorm en inhoud) van Trens, titel voor decision makers.

Pages: 1 2 3 4 5